اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۵۵۶
اين برد بسيار خوب را به عنوان هديه تولد از بازيكنانم دريافت كردم
سر مربی فجر سپاسی گفت: اين برد بسيار خوب را به عنوان هديه از بازيكنانم دريافت كردم خوشحالم و همواره در خاطرم خواهد ماند.
۲۳:۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی اصغر کلانتری بعد از برد پرگل مقابل تیم راه اهن به خبرنگاران گفت:اول از هر چیز باید به این نکته اشاره کنم که تیم شهید سپاسی که مزین به نام شهید می باشد همواره مورد حمایت این شهید بزرگوار بوده و خواهد بودو از اینکه در سالروز تولدم این برد بسیار خوب را به عنوان هدیه از بازیکنانم دریافت کردم خوشحالم و همواره در خاطرم خواهد ماند.
وی ادامه داد:برد با ارزشی را بدست اوردیم و خدارو شاکرم که با یک برد پر گل شرایطمان را از نظر تفاضل گلی نیز بهبود بخشیدیم و ضمن خسته نباشید به تمامی بازیکنان این برد را به همه هواداران و مسئولین استان تقدیم می کنیم.
وی در خصوص اینکه ایا انتظار چنین برد پرگلی را داشت یا خیر؟افزود:تیم راه اهن تیم با قدمت و با ریشه ایی می باشد و انتظار بازی سختی را با توجه به کیفیت چمن و نتایج بازیهای قبل راه اهن داشتیم که خداروشکر بچه ها از اکثر موقعیتهای بدست امده نهایت استفاده را کردند و حتی چند موقعیت را نیز از دست دادیم.
وی در خصوص غرور کاذب بازیکنان بعد از برد پرگل و نبرد در هفته اینده افزود:اصلا چنین نمی باشد و ما این برد را همین الان فراموش کردیم و با نهایت قدرت و با تمام توان خود را مهیای انجام بازی بعد می نماییم.
وی در انتها افزود:از تمامی خبرنگاران تشکر می نمایم و این برد را به همه مردم شیراز و استان فارس تقدیم می کنم و این نوید را به هوادارن میدهیم که تا انتها به تلاشمان ادامه میدهیم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین
خبر فوری